Tags

, , ,

הטיים-ליין החדש לדפים העסקיים בפייסבוק יכנס לתוקפו, או אם תרצו – יכפה עצמו על כולם, רק בסוף החודש. מה שמאפשר לנו מספיק זמן להתכונן. 

ראשית, שני קישורים מועילים שמצאתי המאפשרים להבין על מה מדובר:

חשוב: פייסבוק מאפשרת לנו להחליט אם לחכות עד ל 30 במרץ אז היא תעביר אותנו אוטומטית לתצורת הדפים החדשה או לאמץ לנו אותה כבר אותה עכשיו.

אז איך עושים:

1. מתוך הדף העסקי שלכם עברו לעמוד הטיים-ליין של פייסבוק (כאן) שם יופיע לכם בתחתית העמוד כפתור ירוק בשם קבל את ציר הזמן. לחצו עליו ואתם (כמעט) בפנים.

2. עברו חזרה להשתמש בפייסבוק בתור הפרופיל האישי שלכם ומתוכו בחרו בדף העסקי. בראש העמוד תופענה לכם שתי אפשרויות: פרסם כעת ו- התחל את הסיור.
כעת אתם במצב תצוגה מקדימה של התצורה החדשה. תצוגה שרק אתם רואים עד שתחליטו להחיל את השינוי המבוקש (או שיגיע ה 30 במרץ…).  מצב התצוגה המקדימה מאפשר לנו ללמוד ולהכין כל שנדרש לפני החלת התצורה החדשה על הפרופיל העסקי שלנו (ראו כפתור ירוק התחל את הסיור).

3. אם תבחרו להחיל כבר עכשיו את השינוי בחרו בפרסם כעת.
רגע לפני שפייסבוק תענה לבקשתכם יזכירו לכם כי  “לפני הפרסום, מומלץ שתבחר תמונה ייחודית שתוצג בראש הדף. זכור: תוכל לשנות אותה כרצונך.”
התמונה האמורה צריכה להיות בגודל של 851×315 px ותמונת הפרופיל החדשה צריכה להיות בגודל של 180X180 px.

מאמר של  פיליפ לוין-סלסרב תוכלו למצוא רשימת איסורים חשובה שפייסבוק קבעה בנוגע לתוכן התמונה המדוברת.)

4. הכנתם תמונה ?  צאו לדרך.

אחזור לעדכן אחרי שאכין את שלי.

בהצלחה !

 לכל הרשומות בנושא ››